söndag 10 juli 2011

Fotboll och golf

Eftersom det började regna vid lunch så blev det att jag stannade hemma och tittade på Sveriges kvartsfinal i fotboll. Det gjorde ju inte så mycket eftersom Sverige spelade ganska bra idag och vann. Kul att dom nu är vidare till semifinal, hoppas dom kan lyckas slå Japan på onsdag. Nu är det ju nästan så man måste se den matchen.

Efter fotbollen åkte jag till Lidingö Golfklubb för att testa mina nya golfklubbor. För att vara första gången jag slog med dom så måste jag säga att det kändes helt okej. Dom klubborna kan nog komma att bli jätte bra, bara jag får slå in mig lite mer.
Det kan faktiskt bli premiär för dom i morgon på banan, får se hur det går :)

Nu ska jag om en liten stund möta upp syrran, kidsen, E och H med barn vid S:t Eriksplan för att äta middag. Jag är vrålhungrig så längtar grymt mycket efter en stoooor tallrik mat :)
Efter middagen åker vi allihop mot Öret. Så senare ikväll får jag träffa min lilla Snuttis, längtar :)

Lillis gillar att klä sig själv numera, vilket innebär inga kläder alls. Men ikväll tror jag att hans mamma kommer vinna klädkampen eftersom vi ska på restaurang :)
Fast jag undrar vad dom på restaurangen skulle säga om Lillis kom in så här. Han är ju faktiskt världens sötaste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar