lördag 9 juni 2012

Öret - igen

Då är jag i Öret igen :)
Igår blev det en golfrunda med K, pappi och Å. Jag har vilat mig i form (trodde jag jag....) och kollat på Nordea Master för att få bra tips men vet inte riktigt vad jag ska säga..... Första 9 hålen gick riktigt bra trots stundtals superdåligt spel men gick bättre än mitt hcp. Sen dom sista 9 hålen då gick det bara utför, herregud vad illa det var. Tråkigt att jag inte kan hålla i spelet bättre och bli mer jämn. Det är fortfarande alldeles för många dåliga slag. Det är helt enkelt många timmars träning som behövs. Men när ska tiden räcka till, bra att det snart är semesterdags :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag/vi ska hitta på. Jag ska i alla fall lite senare åka till min Snuttis, måste ju få gosa lite med honom :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar