måndag 4 juni 2012

Hinner inte med

Hjälp vad dagarna går, hinner inte med. Eller jo det gör jag väl för i helgen fick jag riktigt mycket gjort. Både lördag och söndag blev fixardagar. Vädret gjorde ju att man inte ville gå ut så passade perfekt att vara inne och greja.

Men i lördagskväll trotsade jag och MiaLotta vädret och tog oss ut.
Först blev det ett glas champagne här hemma hos mig och sen gick vi (i storm och ösregn) till Hotellet för ytterligare ett glas.
Det var inte jätte mycket folk ute, vilket jag kan förstå för vem vill ut i de där vädret. Vi var imponerade av oss själva att vi faktiskt tog oss ut för det lockade inte alls.
Men vi hade trevligt, som alltid när vi är ses :)
Men hem så orkade vi inte trotsa vädret så då blev det taxi hem. Eller MiaLotta skulle ta taxi hem och jag snikade mig med eftersom hon ändå nästan åker förbi mig.

Idag har det varit väldigt skumt väder, ösregn och sol omvartannat så idag hade man helst bara velat ligga hemma och kolla film och äta massa gott. Men så blev det ju inte. Hoppas innerligt att det blir bättre väder snart för nu vill jag ha sommar. Jag vill ha sol, värme, ledighet och en massa golf NU!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar